18 Ocak 2015

Bol sebzeli omlet

 Hepinize musmutlu Pazarlar diliyorum...
Beni Instagramda da takip etmek ivin Yemek_heyecani yazin cikar. Oraya daha syk ugruyorum son zamanlar...


Malzemeler:

4 yumurta (cirpilmis)
ince dogranmis sebze türleri ( yesil biber, mantar, domates, ispanak, brokoli vs.)
tuz
karabiber
biraz teryag ve siviyag
biraz rendelenmis peynir

Yapilisi:

1. Bir tavaya teryag ile siviyag konur. Isitilir. Cirpilmis yumurtalar eklenir. Üzerine sebzeler konur. Baharatlar atilir. Biraz rendelenmis peynir üzerine serpistirilir. 
2. Kisik ateste omlet agzi kapali sekilde istedigimiz kivama erisene kadar pisirilir. 
3. Omletin yarisi icine kapanir ve biraz rendelenmis peynir üzerine serpistirilir. 
4. Usulce genus bir tabaga alinir,

Afiyet olsun :)

4 yorum:

  1. uğrarız ama blogları canlandıralım istiyoruz bu aralar...Çok renkli ve leziz görünüyor
    ,ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. canım ellerıne saglık...nefis olmuş..seni takıbe aldım..bende beklerım sayfama sevgılerımı bırakıyorum..pinarintarifdefteri.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Benimde denemek istediğim bir tarif,ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. lezzet patlaması bu olsa gerek..
    ellerime sağlık canım..

    YanıtlaSil